Its not about love!

hej... Eller hur ska man börja?
 
Känner att när allt går helt ok...och börja gå bättre.. så bli de bra ett tag...sen är de som om man tappar ett glas så de går i tusen bitar.. men det är väl kanske så de ska vara? jag vet inte..
 
pappa det är tur att du är stark och klarar det mästa... skönt att du är hemma nu igen..<3 tack och lov att du är rätt okej iaf..
 
 
 __________________________________________________________________________________________
  Where do I go from here
I'm so lost
Do you know how hard it is fighting my  way through this..
It shouldn't even be like this..I shouldn't have to  feel like this..Would you run And never look back?
Would you cry If you saw me crying?
I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain. I would stand by you forever.
Would you swear That you'll always be mine? Or would you lie?
Would you run and hide?
You can take my breath away...
 

Kommentarer

Säg mig något:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Ge mig några ord:

Trackback
RSS 2.0