Will always love u

Det finns väggar och hinder för allt,  De jobbigaste är när man han klättrat ända upp på väggen så ser man att de står 10 till eller så ramlar man ner igen och måste börja klättra igen och de tar så lång tid att göra det. Men man får ändå aldrig sluta kämpa, som vi två ha gjort, vi ha bara lagt oss ner och väntar på att väggarna ska rivas..

ja vet inte hur många gånger ja ha tänkt tillbaka, drömt tillbaka, längtat tillbaka till dig..
när ja låg på sjukhuset så ville ja bara ha dig där. ja grina och kände mig ensam.. de är en stor del av hela mig som fattas när du inte är i närheten, och helst när ja är sjuk nu så vill ja bara ha dig kvar och nära mig,
Ja trode aldrig att ja skulle va så här hjälplös utan dig.. visst ja klarar mig, men som sagt de fattas något.. något  som har varit mitt halva liv..



Kommentarer

Säg mig något:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Ge mig några ord:

Trackback
RSS 2.0