talk to me

Gumman..en gång fanns du här hos mig men inte längre..kan inte fatta vad som hänt?? finns du där nånstans och tittar på mig?? har du några känslor kvar..och säg mig en sak! tänker du tillbaka på gammla dar? och säg mig en till sak.. minns du hur det var när de bara var du och jag? jag har försökt att vara stark men ja gråter idag..försöker ständigt att förtränga mina minnen.. men de går inte bra.. om du läser det här någon gång kan väl du svara mig..
jag har inte tänkt så mycke men ja tänker nu..
det finns bara en för mig och de är du..

när ja skriver det här.. så faller allt.. ja har inga tankar... bara saknad..av dig.. bara minnen av dig.. ja vill bara springa till dig och ge dig världens största kram.. men ja vet den dagen ja ser dig igen kommer mina tårar falla.. och ja vet att ja inte ens kommer få krama dig igen.. att aldrig känna att du är min syster igen..min bästa vän.. jag vill bara säga att ja saknar dig så mycket att ja snart försvinner bort från verkligheten för att få titta dig skratta igen.. för att få se dig le igen..
FÖR DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA TJEJ..




Kommentarer

Säg mig något:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Ge mig några ord:

Trackback
RSS 2.0