Bara en gång till

Det kanske är meningen, att man faller isär
För att kunna bli hel igen.
Det kanske är meningen att man gråter sig till
Sömns för att sedan kunna le igen.
det finns inget jag och du
Som kan ta mig ur, denna hagelskur. och när det regnar,
Vill jag bara fly. kan inte dansa under mitt paraply.
Nu har det blivit såhär, vi bara skriker och svär och vi har glidit isär.
jag skriver det hära, för den tiden vi hade hopp om att isen skulle bära.
Men det var då, och klockan tickar jag somnar stillsamt
Låtsas vilja komma, hinna fram till det vi kunde haft.
Alla stunderna och det underland som vi lämnat allt,
Känslan brast och nu när du är borta behöver jag änglavakt
Ta mig dit i gen.. bara en gång till












Kommentarer

Säg mig något:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Ge mig några ord:

Trackback
RSS 2.0